poniedziałek, 11 stycznia 2016

Something about me

  Mamy rok 2016! 
W końcu zmobilizowałam się i postanowiłam założyć długo wyczekiwanego bloga.  
Od 2 lat jestem modelką w agencji Eastern Models w Warszawie

Nie potrafię wyrazić, jak szczęśliwa jestem mogąc spełniać swoje marzenia i rozwijać się coraz bardziej.
Uwielbiam zdobywać nowe doświadczenia, poznawać nowych ludzi i odwiedzać miejsca, o których wcześniej mogłam tylko pomarzyć.  
O tym właśnie będzie mój blog. 
Będę pisać o swoich doświadczeniach, relacjach z podroży i o wszystkim co dzieje się u mnie w modelkowym świecie.
 Myślę ze zaciekawię was i zostaniecie ze mną na dłużej.




2 komentarze:

  1. Z wielką przyjemnością będę tu zaglądać. Poznanie pracy Modelki od kuchni może być ciekawe. Zwłaszcza że Ty Kochana zwiedzać będzie dużo interesujących miejsc. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana ! Postaram się pisać jak najciekawiej :)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.