piątek, 13 maja 2016

BRILU - LOOKBOOK

♥♥♥
Witam was w piątkowe popołudnie!
 W ostatnim czasie zrealizowałam mnóstwo wspaniałych sesji zdjęciowych, których efekty już wkrótce wam pokażę!

Tymczasem mam dla was krótką relację jednej z nich!

Ostatnio miałam przyjemność pracować dla BRILU ! 
Stworzyliśmy razem wiosenny lookbook :) 


  
Fotografował Paweł Totoro Adamiec!
Nie ukrywam, że od dawna marzyła mi się sesja z Pawłem.
Jego prace są dla mnie niesamowite!

Zacznijmy najpierw od backstage!

 Przygotowania do sesji zaczęliśmy o 10 rano (makijaż,fryzura.)
Zdjęcia zrobiliśmy w dwóch lokalizacjach w Lublinie.
Pogoda nas nie rozpieszczała, było dość chłodno i wietrznie.

  Do sfotografowania mieliśmy około 10 par butów i mnóstwo ubrań!
 Oczywiście nie zabrakło dużo śmiechu i dobrej zabawy!
Nie można było się nudzić ;)

Uwielbiam pracować z ekipą, którą jest energiczna i pozytywnie nastawiona do każdego zadania!

Przedstawiam wam teraz efekty naszej pracy ♥

 Wszystkie zdjęcia możecie już obejrzeć na stronie internetowej BRILU.
  •  LOOKBOOK

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy!
Mam nadzieję, że jeszcze będę miała możliwość pracować z tak świetnymi ludźmi!
Ogromne podziękowania dla cudownej ekipy: Beaty, Ady, Pawła i Dominika!
  •  FOTOGRAF:
PAWEŁ TOTORO ADAMIEC -> KLIK 
  • BRILU:
FANPAGE -> KLIK
STRONA INTERNETOWA -> KLIK
  
 ♥♥♥ 

Życzę wszystkim miłego i udanego weekendu!

2 komentarze:

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.